GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Igen, szükséges érvényes és sikeres regisztráció a vásárláshoz.
A fizetési feltételek minden vevővel egyedi megállapodás tárgyát képezi. A megállapodott fizetési feltételeket rendszerünkben rögzítjük.
Átutalásos fizetés esetén amennyiben nem kerül időben kiegyenlítésre, az Adix-Trade Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a kiszolgálást korlátozza és a vevőt készpénzes/ utánvétes kiszolgálásra állítsa át.
Rendelés nettó összértéke | Házhoz szállítás GLS Futárszolgálatt nettó | Raklapos kiszállítás nettó |
---|---|---|
0 Ft-tól 39.999 Ft |
2500 Ft
|
25.000 Ft |
40.000 Ft felett |
ingyenes |
25.000 Ft |
Szemelőt tartva, hogy csomagjaik időben, biztonságban és megbízhatóan célba érjen választásunk a GLS Hungary Kft. fuvarozó társaságra esett.
Elérhető szállítási módok:
GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheti megrendelt termékeit telephelyünkön 4031 Debrecen, Házgyár utca 13. szám alatt 13:00-16:00-ig. 5 nap áll rendelkezésre az áru átvételére, ezen túl az áru számlázásra kerül, visszavételre nincs lehetőség.
Illetve túrajáratot működtetünk: Debrecenben heti 3 alkalommal, Nyíregyháza-Mátészalka-Debrecen vonalon heti 2 alkalommal.
Raktárkészletünk illetve megrendelés esetén a rendelés átfutásának függvénye
13:30-ig leadott, raktáron lévő termékeket azonnal feladásra kerülnek a központi raktárunkból.
Minden esetben visszaigazolást küldünk a szállítási határidőről.
Minden esetben ellenőrizze le tételesen az átvett megrendeléseket. szállítási- Pl. méret, más termékt kapott stb...- esetén 3 munkanapon belül jelezze a vevőszolgálaton munkatársunknak a hibát. Amennyiben Ön rendelte meg tévesen a terméket, akkor tudjuk cserélni, amennyiben az raktáron van és nem rendelésre érkezett. Ilyen esetben a visszaküldendő termék szállítási díja a vevőt terheli.
Az átvevő felelőssége minden esetben a minőség ellenőrzése, mielőtt azt a saját vevőjének továbbítja. Hibás teljesítés esetében kérjük 48 órán belül tájékoztassa a vevőszolgálati munkatársunkat a viszontelado@adix.hu címen
A reklamációkezelés az általános szabályok szerint történik az Adix-Trade Kft-nél. A használatban lévő formanyomtatvány kitöltésével rögzítjük a reklamációját, melyet személyesen vagy e-mailen elküldve fogadjuk.
Reklamáció eseté szükséges adatok:
Termék csere/visszavétel esetén előzetes egyeztetés szükséges kollégáinkkal a viszontelado@adix.hu címen. Hivatkozni a megrendelés vagy szállítólevél számára szükséges. Visszáru csomagon minden esetben tüntesse fel a termék adatait.
A nem rendeltetésszerű használatból keletkező és eredő károkért az Adix-Trade Kft nem vállal felelősséget, az ilyen termékek visszavétele, cseréje nem lehetsége.
10 napnál régebben számlázott árut nem áll módunkban visszavenni.
Egyedileg rendelt terméket, nem készletezett terméket nem áll módunkban visszavenni.
Minden visszárut az alábbi címre kérjük visszajuttatni: 4031 Debrecen, Házgyár utca 13. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.