GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNI A VÁSÁRLÁSHOZ?

 

Igen, szükséges érvényes és sikeres regisztráció a vásárláshoz.

 

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

A fizetési feltételek minden vevővel egyedi megállapodás tárgyát képezi. A megállapodott fizetési feltételeket rendszerünkben rögzítjük.

Átutalásos fizetés esetén amennyiben nem kerül időben kiegyenlítésre, az Adix-Trade Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a kiszolgálást korlátozza és a vevőt készpénzes/ utánvétes kiszolgálásra állítsa át.

 

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

 

 

 

Rendelés nettó összértéke

Házhoz szállítás GLS Futárszolgálatt

nettó

Raklapos kiszállítás 

nettó

 

 0 Ft-tól 39.999 Ft

 

2500 Ft

 

 

25.000 Ft

 

 40.000 Ft felett 

 

ingyenes

 

25.000 Ft

 

 

 

MILYEN KISZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉRHETŐK EL?

 

Szemelőt tartva, hogy csomagjaik időben, biztonságban és megbízhatóan célba érjen  választásunk a GLS Hungary Kft. fuvarozó társaságra esett.

 

Elérhető szállítási módok:

 

GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani

Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheti megrendelt termékeit telephelyünkön 4031 Debrecen, Házgyár utca 13. szám alatt 13:00-16:00-ig. 5 nap áll rendelkezésre az áru átvételére, ezen túl az áru számlázásra kerül, visszavételre nincs lehetőség.

Illetve túrajáratot működtetünk: Debrecenben heti 3 alkalommal, Nyíregyháza-Mátészalka-Debrecen vonalon heti 2 alkalommal.

 

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT?

Raktárkészletünk illetve megrendelés esetén a rendelés átfutásának függvénye

13:30-ig leadott, raktáron lévő termékeket azonnal feladásra kerülnek a központi raktárunkból.

Minden esetben visszaigazolást küldünk a szállítási határidőről.

 

ÁRUÁTVÉTEL

Minden esetben ellenőrizze le tételesen az átvett megrendeléseket. szállítási- Pl. méret, más termékt kapott stb...- esetén 3 munkanapon belül jelezze a vevőszolgálaton munkatársunknak a hibát. Amennyiben Ön rendelte meg tévesen a terméket, akkor tudjuk cserélni, amennyiben az raktáron van és nem rendelésre érkezett. Ilyen esetben a visszaküldendő termék szállítási díja a vevőt terheli.

Az átvevő felelőssége minden esetben a minőség ellenőrzése, mielőtt azt a saját vevőjének továbbítja. Hibás teljesítés esetében kérjük 48 órán belül tájékoztassa a vevőszolgálati munkatársunkat a viszontelado@adix.hu címen

 

REKLAMÁCIÓKEZELÉS/VISSZÁRU

A reklamációkezelés az általános szabályok szerint történik az Adix-Trade Kft-nél. A használatban lévő formanyomtatvány kitöltésével rögzítjük a reklamációját, melyet személyesen vagy e-mailen elküldve fogadjuk. 

Reklamáció eseté szükséges adatok:

  1. reklamációval érintett termék neve
  2. pontos darabszáma
  3. szállítólevél/számla sorszáma
  4. vásárlás időpontja

Termék csere/visszavétel esetén előzetes egyeztetés szükséges kollégáinkkal a viszontelado@adix.hu címen. Hivatkozni a megrendelés vagy szállítólevél számára szükséges. Visszáru csomagon minden esetben tüntesse fel a termék adatait.

A nem rendeltetésszerű használatból keletkező és eredő károkért az Adix-Trade Kft nem vállal felelősséget, az ilyen termékek visszavétele, cseréje nem lehetsége.

10 napnál régebben számlázott árut nem áll módunkban visszavenni. 

Egyedileg rendelt terméket, nem készletezett terméket nem áll módunkban visszavenni.

Minden visszárut az alábbi címre kérjük visszajuttatni: 4031 Debrecen, Házgyár utca 13.  Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.